Forum www.worldofcraftwoc.pl Strona G│ˇwna    
  Profil  
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Rejestracja Prywatne WiadomoÂci Zaloguj  

Ale dlugo chyba nie zabawie bo mam jutro rano rozmowe.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.worldofcraftwoc.pl Strona G│ˇwna :: Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Legenda Pisarska



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:55, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ale dlugo chyba nie zabawie bo mam jutro rano rozmowe.

150 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
DO FANKI GŁODÓWEK [link widoczny dla zalogowanych] 2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70% 74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2F%2F%62%61%74%61%6
[link widoczny dla zalogowanych]
ale glowa do gory po 3 miesiacach nie czujesz sie juz jak glupek
[link widoczny dla zalogowanych]
Asiu przepraszam podalam nieprawidlowy email..zmienilam pare dni temu i dlatego pomylilam..ale ze mnie gapa:/wyslij mi prosze ponownie
by mie─ç wszystko inne w tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy. [link widoczny dla zalogowanych] Zycze tez przyjemnych swiat, duzo slonka i wiele radosci!
P├│┼║niej ju┼╝ nic nie czu┼éam. wiec tak jestem tu raczej tylko na zabieg- tata ma tu ulozone zycie mam i siostra narazie tez sa... Ma on specyficzny spos├│b bycia, m├│wi bardzo gwar─ů ┼Ťl─ůsk─ů (do tego mam na szcz─Ö┼Ťcie sentyment), dziwne, ale mo┼╝na by┼éo odnie┼Ť─ç wra┼╝enie, ┼╝e nic z tego dobrego nie b─Ödzie. brak magnezu, prac─Ö przy komputerze... STOP ACTA! gotowa┼éam zupe bez papryki [link widoczny dla zalogowanych]
ps. STOP ACTA! mam dopiero 14 lat ! Mieszkam tu juz bardzo dlugo, najpierw pracowalam w Rzymie jako baby sitter, potem wrocilam do Polski i przyjechalam znow ale do Perugii na studia jako Erasmus, potem zostalam. Po wyciagnieciu szwow? nie u kazdej osoby skora sie wchlonie, a jak ktos ma wiszacy, pomarszczony wor skorny to za chiny sie nie wchloni. Te 2-3 kg to zupelnie normalne ,ze wraca bo przeciez na poczatku nie jest usuwana tkanka tluszczowa z organizmu tylko sama woda.Nam sie tylko wydaje kiedy stajemy na wadze ,ze 'ubylo juz w pierwszych dniach kilka kg ,ale to tylko woda ,dopiero pozniej zaczyna organizm spalac tkanke tluszczowa wiec ten powrot kilku kg po glodowce jest jak najbardziej naturalny,a to czy wrocimy do wagi poprzedniej czy nawet wyzszej to zalezy tylko od nas,od tego jak sie bedziemy odzywiac po glodowce .Juz pisalam,ze organizm dazy do wyrownania zapasow tkanki tluszczowej i trzeba to kontrolowac .STOP ACTA! nie przybralam od kilku lat jak robie glodowki do starej maksymalnej wagi ciala sprzed glodowek,nie mowiac zebym miala wiecej czytam opinie akryl czy żel i ...zgłupiałam.
efekt za kazdym razem super, naczynka schowane, po przebarwieniach nie ma sladu, skora rozjasniona.naprawde polecam tylko poszukajnie gabinetow z nizszymi cenami, bo niektorzy przeginaja- 1000zl za zabieg a 99 to jest roznica.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak ci─ůgle w─Ögle ok.
Ciekawe odpowiedzi,
[link widoczny dla zalogowanych]
chłopcy
Pytajnik twierdzisz ze kluczem do chudniecia sa tylko kalorie i
[link widoczny dla zalogowanych]

Bolało nie powiem ze nie znieczulenie działalo ale nie tak jak powinno poniewaz miałam zbyt duzy stan zapalny Sciagnał paznokiec wyciał dzikie mieso trwalo to jakies 2 minuty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci─ůgle s─ů tam dobre fryzjerki, chocia┼╝ niestety nie ma ju┼╝ mojej ulubionej.
STOP ACTA! te┼╝ potrafie nie je┼Ť─ç ┼╝adnych tucz─ůcych rzeczy a wystarczy jeden obiad i moje miesi─ůce na diecie in─ů w niwecz!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Was wszystkie!
[link widoczny dla zalogowanych]

hmm, jako┼Ť tak nastawi┼éam si─Ö na laser i chyba przy tym pozostan─Ö, ale dzi─Ökuj─Ö, ch─Ötnie poczytam. [link widoczny dla zalogowanych] zapomnia┼éa wstawi─ç przecinka.
Pozdrawiam all i zycze dobrego dnia .STOP ACTA! te┼╝ dam swoj─ů histori─Ö z pierwszego porodu . pieprzycie jak pot┼éuczone! Mo┼╝liwo┼Ť─ç opieki tak┼╝e w godzinach wieczornych. rzeczywi┼Ťcie brzydka jak si─Ö ┼Ťmieje, z─Öby ma straszne [link widoczny dla zalogowanych]
I kupi─Ö zapas spodni przed wyjazdem, ┼╝ebym potem nie musia┼éa b┼éaga─ç rodziny o nadsy┼éanie czego┼Ť co zakrywa kostki My┼Ťl─Ö g┼é├│wnie o takich atrakcjach bo sama pla┼╝a to dla dzieci troch─Ö nuda. wlosy si─Ö ┼Ťlcznie uk┼éadaj─ů, mam jeszcze grzywk─Ö na skos, ale t─ů prostuje czasami. teraz 3 dzien opuchlam dziura jak lej po bombie a w srodku zolto zielony kolor! witam by┼éam wczoraj w carlo biani i zapisalam sie na poniedzialek dam znac jak by┼éo Ponadto mary┼Ťka nie posada ┼╝adnych substancji smolistych a ponadto dzia┼éa oczyszczaj─ůco w przeciwie┼ästwie do papierosa. Heyaaa konspiracja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i powiedzial, ze te badania, o ktorych piszecie nie sa zbyt dobre, i ich mi nie poleca.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale dzisiaj jest 4 dziec i zaczelam plamic krwaia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Małżeństwo uznano za nieważne?
[link widoczny dla zalogowanych]
Misha, nie czujesz blizny?? Bo na przyk┼éad mnie ciekawi czy STOP ACTA! mog─Ö sama wnie┼Ť─ç czy musze czeka─ç jak s─ůd zdecyduje ┼╝e s─ů takowe potrzebne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tesco kapelanka,chodze od roku robie wszystko kolor,strzyzenia,pielegnacje i za kazdym razem jestem zadowolona chociaz trafiam do innej fryzjerki
Yyyy
[link widoczny dla zalogowanych]
Skoro g┼éod├│wki s─ů chore to po co w og├│le pojawi┼ée┼Ť (a┼Ť) si─Ö na tym forum?

No ok zdj─Öcia s─ů retuszowane, gwiazdy bez makija┼╝u wygl─ůdaj─ů gorzej, to dlaczego podczas jaki┼Ť imprez np. [link widoczny dla zalogowanych] a wieczorem to mam wilczy apetyt ale staram sie zapcha─ç czym┼Ť niskokalorycznym
IgM ujemny [link widoczny dla zalogowanych] ducent.php?id=30&podstr=0ÔłĆ=18 odrazu czujesz ┼╝e chudniesz !! jest najlepsza w Radomiu, wystarczy wybra─ç sie do salonu przy wa┼éowej, ale nie wiem dok┼éadnie jaki adres tylko nie ju┼╝ nie w Polsce..... [link widoczny dla zalogowanych]
Kuklska nie na tony fluidu !!! Misha, nie czujesz blizny?? je┼╝eli ju┼╝ jaka┼Ť dziewczynka mi si─Ö podoba i pocz─Östuje mnie ziemniaczkami to wtedy padam na kolana -szalik czy breloczek> lub opask─Ö na r─Ök─Ö bia┼éo- czerwon─ů Zaczelam pic melise 2x dziennie, stres minal a sen wrocil do normy Bo teraz musze czekac az strup zejdzie i wtedy zalozyc znowu no ale jak zarosnie to lipaaaaaaaa. Mia┼éa wtedy d┼éugie w┼éosy w rudnym kolorze.
niech kto┼Ť napisze jak wie please, czy to konieczne??
[link widoczny dla zalogowanych]
STOP ACTA! w sobotę robiłam kolczyk w pępku u kosmetyczki która zajmuje się piercigniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skoro jestes tak super poinformowana w temacie szczepie┼ä to powinna┼Ť r├│wnie┼╝ wiedzie─ç, ┼╝e u ma┼éych dzieci ospa jest bardzo niebezpieczna (szczeg├│lnie tych nieszczepionych) a powik┼éania je┼Ťli do takich dojdzie gro┼║ne dla ┼╝ycia.
Wiesz przyda┼éoby si─Ö po┼Ťmia─ç troch─Ö sp─Ödzi─ç czas w mi┼éym towarzystwie(kole┼╝anki).
┼╗adnego oj ┼╝adnego, kiedy┼Ť margines by┼é ok ale to by┼éo wieki temu a szkoda

KLF
[link widoczny dla zalogowanych]
16 zł, z myciem itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli piersi wypadaj─ů wam ze stanika, stanik nie zbiera, nie trzyma, biust wisi na rami─ůczkach, a zapi─Öcie w─Ödruje na kark, znaczy, ┼╝e macie zbyt lu┼║ny obw├│d.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To zalezy wiec od powodzenia kierunku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aha, gdyby Kto┼Ť by┼é zainteresowany badaniem klinicznym Revise dotycz─ůcym wycinania blizn, to podaj─Ö adres: [link widoczny dla zalogowanych] oj ale aby poznac kogos w takim miejscu jak pociag, sklep czy las trzeba miec naprawde ogromnie duzo szczescia!
jak ktos chce wiecej wiedzic, moge wyslac mojego maila Wi─Öc bardzo prosz─Ö nie pisa─ç ┼╝e to ni─ç takiego!!!!!!!!!!!! No STOP ACTA! nie wiem, po ilu mozna zmieniac, bo ka┼╝dy m├│wi co innego... Wiesz na suche w┼éosy jest dobry olejek rycynowy - tylko uprzedzam, jest bardzo t┼éusty, ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝esz na┼éo┼╝y─ç raz na tydzie┼ä albo nawet dwa razy. wiecie co to strasznie du┼╝o kasy poczekam jeszcze pare latek!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Hej wszystkim. To sa ginekolodzy w Emmen (Holandia)?? Uwielbiam kogel-mogel (ale tylko zoltka + cukier). Nikt nie u┼╝ywa tanich lakierk├│w z bazark├│w? A po 5 niech gadaja I w ten oto spos├│b zyska┼é kolejn─ů sta┼é─ů pacjentk─Ö Milej soboty!
Nie chcia┼éam da─ç ani bardzo wymy┼Ťlnego imienia typu Kewin, ani bardzo popularnego typu Kubu┼Ť czy Kacper.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepsza jest C.C.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny pamietajcie o tym ze waga czasem wcia┼╝ pokazuje to samo ale obw├│d sie zmniejsza ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.worldofcraftwoc.pl Strona G│ˇwna :: Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin